fredag 14 november 2014

SÅ HÄR SÅG VI UT



Fredag..
Vi sätter oss snart i bilen för att åka mot simhallen och öva pilen och korven och allt det där som Julia fick lära sig på simskolan i tisdags.

Men först, först måste jag på begäran, visa hur vi kom oss att se ut på Johan och Johannas bröllop där på bryggan vid Saltholmen för några veckor sedan.

Och nej.
Ingen blixt och inget stativ, dom låg kvar inne.
Så det blev inte bättre än så här, och det var synd, för vi var verkligen jättefina.

Jonas i sin nya kostym han matchade min klänning i blått med och alla dom där detaljerna som satt som dom skulle, och mitt lilla släp, som för all del var en hel del i vägen må jag säga...









Önskar alla en fantastisk fredag!

Ps...jag fick jobbet jag önskade.... :-)

KRAM

Maja

Inga kommentarer: