onsdag 17 december 2014

ÄNTLIGEN INCHECKNING


Äntligen framme på finaste lilla Scandic i Nyköping...
Resan tog dryga fem timmar pga snö halka och tio minus, men nu är jag framme, trött och mör och kommer somna på en sekund så det här härliga rummet hinner jag inte njuta så mycket av då jag checkar ut halv åtta för att åka ytterligare dryga två timmar mot dagens mål Jönköping där Maria möter upp.
Runt lunch far vi hem och jag åker i ilfart till skolan och kastar mig in genom grinden och kastar upp dörren och trycker barnen mot kroppen och kommer troligen pussa ihjäl dom en smula.
Som jag längtat!!

Ps....fast dom hade smugit ner en snuttefilt åt mig i väskan, Alice smutsiga tröja hon haft på sig så jag skulle känna doften... Fina ungar.
Imorhon har jag doften i näsan igen.

Natt natt
Kram
Maja 

Inga kommentarer: