lördag 11 april 2015

GYLLENE SKOR I DUO


Det där med Sötdöden i Duo.

Jag dör den ofta känns det som.
Eller jag tror att ni tror det.
Och det är sant.

Jag dör den ofta.

Och häromdagen lite extra när jag fick hem dom guldiga sandaler jag klickat hem åt barnen från HM för den lilla lilla summan av ett stort inredningsmagasin.

Ja ni fattar.

Alltså för summan ingenting.





Det resulterade i att Alice vägrade ta av sig dom och spankulerade runt i leopard-pyjamas och gyllene sandaler. 

Hon kände sig Fantastiskt Vacker och Bedårande som hon sa.
Och jag är såklart benägen att hålla med.

But Of Curse.
Fattar bara annat.

Jag ser ju framför mig hur som går till skolavslutning med sommarben och guldiga sandaler med klänningarna virvlande runt benen och solen i håret och sommaren är ett stenkast ifrån och dom bara är så himmelens förjordat söta att jag skulle kunna smälla av och pösa över av stolthet.

Så.

Vill ni dö sötdöden.
Klicka hem ett par Gyllene sandaler.

Kram

Maja

Inga kommentarer: