söndag 10 maj 2015

ARONSBORG


Sista dagen på Aronsborg med nyfunna vänskaper som ligger så där sockervadssmjukt som jag ofta säger, runt hjärtat.

Alla möten, dialoger, öden, historier, alla gapskratt, alla timmar av saknad efter barnen men även armarna fulla av kramar från nya vänner.

Vi har haft så otroligt tugga dagar att det är svårt att återspegla det.

Vi har kört från tidig morgon till sen kväll.
Korta micropauser och full avktiviet.

Förelåsningar och material.
Utamaningar
Totalt 11 prov.




Men vi hade vår Graduaction Dinner på torsdagen.

Skratt in på sena natten.
Tidig morgon och så klarade vi sista dagen.

Vår vd Ted kom dit ytterligare engång för att visa sitt engagemang och vilja och det är det jag älskar med detta bolaget.

Den platta organisationen.

Korta steg. Snabba beslut.

Jag har fått mitt CIS pass.

Med betyg i sex stycken moduler.
Det finns 194 moduler till att läsa in sig på för den som vill.
Cross funktionella och riktade.
Min nästa blir inom Sales och kan hållas var som helst i hela världen, det vet jag inte ännu.

Men åter till Aronsborg.
Detta lyxiga mecka av god mat, fantastiska viner, underbar terass, spa känsla och eget bageri.

Med sängar att dö en smula för och fluffiga kuddar , som inte på något sätt kunde ta bort saknaden efter mina små filurer här hemma men mildra den något.

En vecka av vänskap och skrattrynkor.

Jag säger då det.

Ljuvligt.

Kram
Maja

Inga kommentarer: