söndag 17 maj 2015

KLÄMDAGEN PÅ BORÅS DJURPARK



Det var den stora klämdagen i fredags för den som missade det.

Och gassande vackert väder och jag kan lugnt intyga att jag var tämligen allena på kontoret och smet hem strax före tre.

Men barnem dom hade en fantastisk dag med pappa J på Borås djurpark och nyttjade fyra lekparker och såg alla djur dom ville se och fikade och åt på alla dom pannakakor, kladdkakemuffins och annat jag fixat dagen före.
Man vet ju vad dom vill ha på sina utflykter mina kära små.

Eftersom jag inte var med bjuder jag på foton...





















Det var tomt när jag körde in på upofarten.
Med fredagsgodiset i famnen och slippapper under armen.
(mer om det senare, ett litet project jag har)

Så jag slog mig ner på altanen, lutade mig bakåt i den fluffiga soffan och njöt av solen och kaffe och lugnet.
En galen vecka.
Och veckan före.
Har inte hunnit i kapp riktigt ännu och känner det.

Sen kom dom.
Mina underbaringar.
Och himmel så jag saknat dom.

Det är aldrig komplett fören jag har dom i famnen.

Kram

Maja

Inga kommentarer: