måndag 22 juni 2015

ÄNNU MERA NYTT TILL FLICKRUMMEN


Att inreda två barnrum nästaintill från scratch måste ju vara att vinna lite på Jackpott om ni frågar mig.
Och det kliar en aning i fingrarna att snart få röjja ur, stänga och försegla dörrarna för att sedan gå en aning bananas i alla hemlighet för att på den stora dagen D låta dom knyta upp rosetten på dörrarna som berättar att Nu äntligen är mamma klar.

Under tiden, innan jag ska gå bananas, så klcikar jag hem både det ena och andra från nätet, man får passa på nu när dom flesta har sommar-reor och fraktfritt och allt det där som gör att man kan shoppa ännu flera speciella saker.

Fina Tine K inspirerade lampor klickade jag hem från Ellos, likaså den fina sänghimmlen som ska prydas med ljus-bolls-girlanger och så dom underbaraste fina påslakanen jag skådat i fin grå nyans.


Flickrummen börjar ta form, i huvudet...

Och resan till målet är lika viktigt som att komma över mållinjen.

Kramar

Maja

Inga kommentarer: