måndag 14 september 2015

PRIMA BALLERINA I DUSTY PINK


Det böljar av fluffigt stort ballerina tyg i den där kjolen jag hittade i en storkedjas utbud.

Underbar tyll, och en matchande liten kofta.

Ett var.

Redo för höstens kalas och mysiga gå-gort-stunder, eller Välkommen-hit-kväll.






 Dom växer så man nästan kan höra det i skelettet på dom och efter flytten vet jag inte hur många tusenlappar per barn jag spenderat på nya kläder för allt är för kort, eller för tight.

Å andra sidan brukar jag inte grimasera illa åt att behöva handla och lite nytt i garderoben blir vi alla ohyggligt glada utav.

(Säger undertecknad som klickat hem både Marlene Birger lång pennkjol i skinn och hennes omskrivna tighta skinnbyxor och gick en aning bazzoka på Hunydoreys Outlet online only for Members, jo man tackar ja....)

Så, om det var två glada barn som fått mer eller mindra hela garderoben utbytt?
Det kan jag intyga.

Kram

Maja

Inga kommentarer: