fredag 9 oktober 2015

DET BIDDE EN KUNGLIG TRON


Minns ni Detta?

Då måste jag ju även få visa vad det nu blev att det där sprayandet som skedde utomhus en alldeles för kall dag, färgen har en tendens att småspricka när den får torka av kylan..

Det kan ju också vara så att det är frökens brist på underarbete som gör sig påmint men jag ser hellre att vi skyller en smula på kylan..

Det står inte hur maxat kallt det får lov att vara när man gör det, det står dock att maxad värme inte får överstiga 120 grader och det kan jag lova att jag höll mig inom ramarna den där dagen.



Och vad blev det då?

En kunglig tron i guld som Alice utbrast.

- Jag har fått en T- R- O - N mamma!

Och det kan vi ju glatt konstatera att hon fick.....så från att velat sitta på vuxenstol med dyna vill nu fröken bara sitta på sin Tron.

Om undertecknad är nöjd över sitt lilla spray-upptåg kan vi låta vara osagt och bara krasst konstatera att ibland är ju vägen till målet viktigare och roligare än själva målet.

If you know what I mean...

Och jag lovat lite dyrt och lite heligt att, nja, någon mer möbel ska jag nog inte spraya i en så flådig färg, men ger mig gärna i kast med lampfötter och skruvlock, men det kära fina ni, tar vi en annan gång och visar...

Happy Helg

Maja

Inga kommentarer: