torsdag 31 december 2015

ÅRETS SISTA DAG


Årets allra sista dag.

Detta året, 2015 då jag valde livet och lyckan och kärleken.

Året då jag tog klivet rakt in i logistikhimlen och självständighetskarusellen och insåg att livet saknade för många av de allra viktigaste parametrarna för att det skulle få ynnesten att kallas liv.
Eller att vi ens skulle få lov att kallas familj.

Så detta var året då jag valde mig själv, mina barn och livet .

Jag fann kärleken där jag inte hade räknat med det och förstod hur kärlek skulle vara, hur kärlek skulle kännas och hur fullkomligt omkullkastad man ska bli av den där passionerade längtan och attraktionen som fortfarande varje dag får det att svindla i knäna.
Hur jag varje dag omges av ömhet och lycka.
När hans nästipp nuddar min är det fullkomligt.

Min älskade F, mannen jag fann, mannen jag valde och mannen jag nu ska dela framtiden och livet med.

Så 2015 valde jag livet och förlorade en hel del vänner och familj längs vägen, men fann nya bestående innerliga fantastiska människor som hållt mig i handen hela vägen.





Årets sista dag spenderar jag med mannen jag älskar innerligt, på tu man hand.
Han och Jag.
Med nyårsupe och champange.
Med cocktails och tolvslags-skål.

Fira in det nya.
Skåla in vårt nya.
Framtid.

På årets sista dag är jag lycklig och fylld av ett lugn jag inte haft på evighteter.

Idag är det Han och jag.
Slingrande fingrar.
Långa samtal.
Ömhet och Innerlighet.

Årets Sista Dag, men början på en evighet.

Ring Klocka ring och champange i glasen.

Jag önskar alla fina fantastiska Ett Fantastiskt Gott Slut och Gott Nytt.

All Kärlek

Maja och Familjen.


Fotona är tagna på julafton, och jag lovar er fler utav alla som togs.
Men det tar vi lite senare.


1 kommentar:

Unknown sa...

Hej gumman,mig har du inte förlorat ,det vet ju..älskar är alla

Puss och kram