torsdag 19 maj 2016

GETAWAY PHOTOS

 
Ni minns helgen vi for iväg, Kärleken och jag. En liten Teta-te bara för oss. 
Ohlala...må jag säga.
För att vi vill och kan och uppskattar.
En liten Date helg mitt i vardagen. 
Om det är något som känns som balsam för själen så är det just det.


Hur njutningsfullt det är och hur vårdande.
Att vara man och kvinna och sudda bort måsten och krav. Att vara vara vi.
Skratta, tokskratta så lockarna far, njuta av utsikten och skåla in oss. 


Vi njöt av utsikt och sällskapet och det där sockervaddsluddiga kramar alltid hjärtat extra hårt vid alla dessa tillfällen.
Oss.
Vi har oss.
Han och jag.
Vi fann varandra och livet blev komplett.
Och när dessutom då solen också strålade från blå himmel över vattnet finns det väldigt lite ingredienser som saknas just då.



Så det bjuder jag på idag.
Poserande med utsikt, och ett förbaskat lyckligt, överlyckligt, fladdrande hjärta.

Kramar
Maja 


Inga kommentarer: